Keyifle sikilmelik parlak pasif gay - Aktif Gay | Biseksuel Erkek: Keyifle sikilmelik parlak pasif gay

Keyifle sikilmelik parlak pasif gay

Keyifle sikilmelik parlak pasif gay
Keyifle sikilmelik parlak pasif gay

Harika bir gote sahip,  boyle gote sahip pasif gay hayalini kuruyorum.

keyifle sikilmelik parlak pasif gay
Pasif gay
 Gordugunuz gibi harika bir pasif gay . Boyle bir pasifle tanismayi cok ama cok isterim... keyfini cikara cikara sikmek, hayal gibi.... Bu arada guzelligi sadece fiziki degil domalmayi bilmekte onemli.
Pasif gay

Bu guzellikteki bir pasifle sikismeyi cok isterim... Ozellikle soyle domaltip keyfimce sikmeyi, guzel gote vurdukca bu goruntuyle gaza gelip defalqrca sikmeyi... Anlatilmaz bir guzellik... izlemeye doyamadim... Boyle bir pasif gay bulsam karim yaparim. Hafta da bir kac gun keyifle sikerim.


16 yorum

  1. Yanıtlar
    1. Sikmek istermisin penisim büyüktür ayrıca karşılıklı isterim o Zevki

      Sil
  2. İçimde istiyorum çok

    YanıtlaSil
  3. Yeni açtım deligi çok istiyorum içimde

    YanıtlaSil
  4. Yarragı içimde istiyorum çok

    YanıtlaSil
  5. Offf içimde. Deli gibi istiyorum

    YanıtlaSil
  6. Beni sikmesini istiyorum pasifin

    YanıtlaSil
  7. Kendim açtım deligi rahatça koyabilir içine biseksüelim pasif arıyorum

    YanıtlaSil
  8. Beni sikecek bisekaüel arıyorum Yeni açtım kendimi

    YanıtlaSil
  9. Amımı sikmelerini istiyorum kolay boşalıyorum içindeyken akıyor

    YanıtlaSil
  10. Beni delirtecek tarak istiyorum

    YanıtlaSil
  11. Beni sikmek istiyen yokmu dar deliğim arayın

    YanıtlaSil
  12. Seks yaşamak istiyorum biseksüelle

    YanıtlaSil
  13. ilk önce oturup tanışcaz sohbet sonra bırlıkte kıtap okuruz beraber krıtık yaparız sonra beraber yuruyuş yaparız sonra bır yerde cay ıcerız sonra odamıza cekılırız uzanırız beraber ben senı soyarım sen benı soyarsın ben sana her yerıne masaj yapar okşar operım sevışırız opuşuruız her yerını operrım boynunu goıgsunu memelerını emerım gobeğini yaların sırtını operım bacaklarını yalarım kasıklarını yalarım ytaşaklatrını yalarım en son sıkını emmeye başlarım yavaş ça aheste aheste tatlı tastlı cuk cuk bebeğin meme emdığı gıbı sıkını emerım sen kasılmaya bnbaşlarsın emmeye devam ederım ağzımda sıkını hıc cvıkarmadan hepsını asğzıma boşaltırsdın hepsuını yutarım emmeye devam ederım sıkın teklrar kalkınca ben yata ğa uzanırım sen arkanmdan uzerıme uzanırsın sıkıne ve benım gotume ALOEVERA LOSYON SURERIZ sen got deliğime yavaşça gırersın aheste aheste yavaş yavaş, ilerı gerı hep yavaş pompalarsın ama pompalarkebn aşkım canım kadırım çok tatlısın dıye kulağuıma fılsıldamanı ıstıyorum tum vucudumu yalayıp okşamanı istıyorum. içime boşalınca hemen kalkmak sıkın içimdeyken saatlerce üzerımde kalmanı tenım tenıne doymalı. sonra istersen aynısını ben sana yaparım. habibeak@yahoo.com 18-22 yaş arası ad soyad tel ve yuz resmını atsın tanışalım buluşalım ebedi dost olalım. Arayışım ince zayıf narin minyon atletik bebek yüzlü masum yuzlu ince yaraklı körpe vucutlu 18-22 yaş arasında erkek arıyorum.

    YanıtlaSil

iletisim icin mesaj formunu kullanin
EmoticonEmoticon

Formulir Kontak