31 Cekip Sonunda Agzina Bosaltacak Pasif Gay Ariyorum - Aktif Gay | Biseksuel Erkek: 31 Cekip Sonunda Agzina Bosaltacak Pasif Gay Ariyorum

31 Cekip Sonunda Agzina Bosaltacak Pasif Gay Ariyorum

31 Cekip Sonunda Agzina Bosaltacak Pasif Gay Ariyorum

31 Cekip Sonunda Ağzına Bosaltacak Pasif Gay Arıyorum

Pasif gay arıyorum , sikimi kremliyecek veya yağlıyacak bu şekilde 31 cekecek boşalmama yakın sikimi emmeye baslayacak ağzıma boşalıp rahatlayabileceğim yeri olan istanbul anadolu yakasından pasif gay arıyorum.

Biseksüel Olgun Aktifim

78'li 40'lı yaslarda uzun normal kiloda bisekseul bir erkeğim. Uyum sağlarsak uzun sureli beraber olabilecegim pasif gay arıyorum. Yerim yok yeri olan kişisel temizligine ve özellikle gizliligine özen gösteren pasif gay arıyorum.



Adınız:
E-posta [Doğru yazmalısınız]:
Mesajınız:

10 yorum

iletisim icin mesaj formunu kullanin
EmoticonEmoticon

Formulir Kontak